معرفی گران ترین خودرو و ماشینهای وارداتی


تنها خودرو و ماشینی فراری وارداتی به ایران در سال جاری لقب گران‌ارزش و قیمت‌ترین خودرو و ماشینی وارداتی هفت ماهه امسال را نیز به خود اختصاص داد.

تنها خودرو و ماشینی فراری وارداتی به ایران در سال جاری لقب گران‌ارزش و قیمت‌ترین خودرو و ماشینی وارداتی هفت ماهه امسال را نیز به خود اختصاص داد.

براین اساس خودرو و ماشینی فراری 458 اسپایدر کروک دنده اتوماتیک دو در قرمز که به ارزش 204 هزار و 642 دلار در شهریور امسال وارد کشور شد، گران‌ارزش و قیمت‌ترین خودرو و ماشینی وارداتی در هفت ماهه نخست سال جاری محسوب می‌شود.

رده‌های دوم و سوم گران‌ترین خودرو و ماشینهای وارداتی هم به دو محصول بنز شامل مرسدس SL500 مدل 2013 رنگ سفید و مرسدس S500 با حجم موتور 5000 سی‌سی مدل 2012 اختصاص یافت. ارزش گمرکی این دو خودرو و ماشین بدون احتساب تعرفه و عوارض به ترتیب 175 هزار و 431 دلار و 175 هزار و 192 دلار بوده است.

دو محصول دیگر بنز نیز رده‌های چهارم و پنجم گران‌ترین خودرو و ماشینهای وارداتی به ایران را در سال جاری تاکنون بدست‌ آوردند. ضمن اینکه محصولاتی از تویوتا، بی‌ام‌و و پورشه هم رده‌های بعدی این فهرست را به خود اختصاص دادند.

براساس تازه‌ترین آمار گمرک ایران در هفت ماهه امسال واردات خودرو و ماشین به کشور با رشد 31 درصدی به 30 هزار و 369 دستگاه رسید. ارزش این میزان واردات خودرو و ماشین هم با افزایش 19.5 درصدی به بیش از 620.5 میلیون دلار رسید.

براساس تازه‌ترین فهرست سازمان توسعه تجارت تاکنون 110 مدل خودرو و ماشینی خارجی مجوز ورود به ایران را در سال جاری بدست‌ آورده‌اند. تاکنون خودرو و ماشینهای کره‌یی (کیا، هیوندای و سانگ‌ یانگ)، چینی (SAIC موتور و جیلی)، ایتالیایی (آلفارومئو)، ژاپنی (هوندا، میتسوبیشی و تویوتا)، آلمانی (ABT، فولکس واگن، بنز و بی‌ام‌و)، سوئدی (ولوو) و فرانسوی (رنو) موفق به دریافت مجوز واردات محصولات خود به ایران شده‌اند.

در فهرست خودرو و ماشینهای سواری مجاز برای واردات در سال جاری نام برندهای فوق لوکس مانند پورشه و مازراتی به چشم نمی‌خورد. به این ترتیب این خودرو و ماشینها فعلا اجازه ورود به ایران را در سال جاری ندارند.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



دو شنبه 20 آبان 1392